Är detta skillnaden på idealism/materialism?

Mer
7 år 4 månader sedan #894009 av Nissegossen
Sedan har vi ju den här, den är avslutad mitt i en mening, då jag gett min sambo första kapitlet och hon kom tillbaka och sade, Det här kan jag inte läsa, det är för mycket porr, då slutade jag skriva på studs och det är inte porr, det är en erotisk historia <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...c.php?f=1&t=4201 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #894016 av björk

Nissegossen skrev: Sedan har vi ju den här, den är avslutad mitt i en mening, då jag gett min sambo första kapitlet och hon kom tillbaka och sa134de, Det här kan jag inte läsa, det är för mycket porr, då slutade jag skriva på studs och det är inte porr, det är en erotisk historia viewtopic.php?f=1&t=4201


Nissegossen, jag vet en hen ärvde 10 mille av sin bortgångna far. Alltihop iscensatte han åt
att sadistiskt förfölja mej. Typ spendera 5 mille på Volvos som skulle väcka skräck uppsåt.
Resten köpte han väl målarfärg för. Det pågick emellanåt en viss otukt mellan dessa.
Jag ringde polisen ca 13 g.g.r men fick ingen respons. Sen stalkade hen mig i 13 år.
Jag tror hen har anlag för nazism homosexuell nazist alltså




jakob