Vi som ska ha semester

Mer
6 år 10 månader sedan #953238 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi som ska ha semester
Vet ej om Dagny 105 år världens äldsta bloggare tar en hutt på morgonen. Hon har dansat och rest mycket.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 10 månader sedan #953328 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi som ska ha semester
Min semester började i fredags, men jag var sängliggande de första dagarna. Igår gjorde jag inte många knop, satt mest i lägenheten och slöade. Idag har jag varit på Mötesplats Asken och fikat, kom lite försent för att äta lunch där. Fast jag planerar att äta med min vän lite senare. Som jag kanske skrivit tidigare ska jag inget speciellt göra, det blir i princip bara Asken. Har lite dåligt med kosing.
Mer
6 år 10 månader sedan #953457 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi som ska ha semester
Kan du inte promenera ett par timmar. Du kan gå till en plats långt bort, som du gärna besöker. Att ha ett bra mål är en bra motivation.
Mer
6 år 10 månader sedan #954282 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vi som ska ha semester
Idag är det Karl den sextonde Gustav, åtminstone sextonde Juli. Jag har semester resten av livet, inget att säga om, men arbetslivet är för länge sedan slut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #954283 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vi som ska ha semester
Jag hade haft viljan att jobba de sista tio åren utav min arbetstid, men är idag glad åt min arbetsgivare sade som det var. Min rygg höll inte. Men det var en stor missräkning för mig, men är än idag glad för vad han sade.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #954286 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi som ska ha semester
Det var inte lätt så länge jag var ute i arbetslivet. Antagligen hade jag kunnat få bli sjukpensionerad från första stund sedan schizofrenin hade brutit ut. Men jag är inte säker på att jag hade velat vara utan mina erfarenheter från arbeten.