Vi som ska ha semester

Mer
6 år 10 månader sedan #948504 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Vi som ska ha semester
[youtube:3emf085o]22rDfUc9HgA[/youtube:3emf085o]
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 10 månader sedan #951715 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi som ska ha semester
Om två dagar smäller det. Vi på sysselsättningen ska på kinabuffé, sedan väntar fyra veckors ledighet. Jag ringde nyss min gamla arbetskamrat (och han börjar bli gammal) och bjöd in mig på lördag. Jag gör det ofta, men sedan finner jag ingen ork att ta mig till honom, men nu ska det bli av. Jag planerar att besöka honom i veckorna också. Som tur är har ångesten avtagit, jag fick en släng för kanske en vecka sedan, det var allt, så jag kan t ex vara hemma och titta på TV och sitta vid datorn. Sol och bad blir det inget av för mig, jag svettas ymnigt i värmen och bada har jag inte gjort sedan åttiotalet kanske, då jag skäms för min kropp. De dagar jag inte äter på mötesplatsen ska jag laga mat själv, bra för ekonomin och ett bra tidsfördriv. För en gångs skull ser jag fram emot ledigheten.
Mer
6 år 10 månader sedan #951798 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi som ska ha semester
Som semester kan man ju gå ut och äta lunch på en restaurant eller pizzeria en gång per dag i en vecka.
Mer
6 år 10 månader sedan #951801 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi som ska ha semester
Jag fikar på utecaféer som sommarsemester.
Mer
6 år 9 månader sedan #952053 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi som ska ha semester
Förra året tog jag en stark öl till maten i en månad, sedan köpte jag en liten flaska Skåne till maten. Jag hade en farbror som tog en sup Skåne till maten alltid till jul.
Mer
6 år 9 månader sedan #952845 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi som ska ha semester
Min mormors bror hade alltid en flaska starksprit i kylskåpet för sin kärlkramp.