Vi som ska ha semester

Mer
6 år 9 månader sedan #959860 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vi som ska ha semester
När jag fyllde 65 fick jag hämta ut halkskydd för fötterna över skorna på Apoteket, så styrande har fattat att äldre också behöver omtanke.
www.vartgoteborg.se/prod/sk/vargotnu.nsf...ev_om_gratis_broddar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #959861 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vi som ska ha semester
Tack Jocke! :) det var ett bra tips att prata om stressen med henne. Jag vill ju helst hon ska slippa bli sjukare, men hon är väldigt svår att prata med för hon slår ifrån sig allt och hon tycker just nu att jag (och alla andra) är korkade verkar det som, så tror inte mina råd kommer att gå fram till henne. jo, det var en riktigt trevlig chaffis över till Norge. Boy friend material faktiskt och jag vet ju var han jobbar nu! Det var min Pappa som tog smällen med betalningen för denna fadäs.
Mer
6 år 9 månader sedan #959870 av Utomjordingen

Nissegossen skrev: När jag fyllde 65 fick jag hämta ut halkskydd för fötterna över skorna på Apoteket,


Jag köpte halkskydd till mina skor (verkar passa bra) och blinkade/stilla ljus LED reflexer (blå och röd ljus) förra månaden som jag ska ha till vintern. Fick för halva priset - om jag minns rätt... .

Mer
6 år 9 månader sedan #959871 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Vi som ska ha semester
[youtube:2doo3q7j]22rDfUc9HgA[/youtube:2doo3q7j]
Mer
6 år 9 månader sedan #959872 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vi som ska ha semester

ispegelland skrev: Tack Jocke! :) det var ett bra tips att prata om stressen med henne. Jag vill ju helst hon ska slippa bli sjukare, men hon är väldigt svår att prata med för hon slår ifrån sig allt och hon tycker just nu att jag (och alla andra) är korkade verkar det som, så tror inte mina råd kommer att gå fram till henne. jo, det var en riktigt trevlig chaffis över till Norge. Boy friend material faktiskt och jag vet ju var han jobbar nu! Det var min Pappa som tog smällen med betalningen för denna fadäs.

Om det till äventyrs finns något jag kan hjälpa så gör jag det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #960016 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi som ska ha semester
ispegelland,

Har du pratat med din pappa om dina misstankar om din systers hälsa?