Finns det nån som kan förklara det här med känslor?

  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1063136 av ChujiYellow
Det är ingen som har undrat det Jocke! Du har psykoser ibland där du tappar kontakt med verkligheten va?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 10 månader sedan #1063150 av Jocke
Nä, men det är det här med att läsa av hur andra mår eller säger saker som jag ibland inte tolkar till deras fördel! Jag är ofta lite för rak på sak, så jag tror den teori du lade fram via länken stämmer delvist in på mig? Men många kanske inte klarar att tänka det extra snäppet kring deras tillstånd, eller så är det tvärtom?

Försöker inte blamagera ngn, men det är väl detta som kallas språkonani? Att skuldsätta ngn som bara vill känna det dem själva känner, det vill jag inte!

Vars är världen på väg?
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1063179 av ChujiYellow
Jag upplever att du är rak på sak men jag upplever även att det finns lite mörka krafter under ytan som du behöver bli fri ifrån? Men jag kan ha fel!

Jag har en hel förståelse för mörka krafter trots det att jag tror på att det goda tillslut triumferar! Jag är mera som en psykolog för mina nära och kära tro det eller ej! Men faktiskt så behöver du hjälp med någonting eller bara prata bara så skriv till mej privat!

Jag vet juh lite om dej och det lilla jag vet så är det det mesta bra!

Ibland har jag även lite mörker krafter inom mej och det är helt okay att jag har det! För vem är normal förutom dumbomen som är på fake!

Livet är svårt många ggr för många av oss i olika perioder!

Men om du känner för att skriva privat så gör det men då ska du verkligen känna för det annars snälla låt bli slösa inte min tid!