Finns det nån som kan förklara det här med känslor?

Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1062890 av Geta
Ja, min mamma var kylskåpskall. Min pappa var varmare. Han var en skämtare. Det här är absolut förbjudet att tala om i dagens psykiatri.

När jag talade om för min psykoterapeut/läkare att jag var mobbad på min arbetsplats, sa hon att hon inte orkade mera.
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062981 av Utomjordingen
Min psykolog som jag hade under 1990-talet sa att han hade ½ miljoner kronor i studieskulder. Sen undrade han också om jag tyckte att jag var en övermänniska - ha, ha, ha!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 10 månader sedan #1062983 av Jocke
Känner jag dig i verkliga livet Geta? Det låter inte som en sammanträffande? Hur fasiken kom denna bild fram i samband med din bild?

Men bor du verkligen i västra Götaland som du brukar säga till oss? Jag verkar ha en koppling till dig men hur?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 10 månader sedan #1062984 av Geta
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 10 månader sedan #1062987 av Jocke


Ja Geta, men ngt inom oss själva uppförstoras så att vi inte kan se riktigt klart på vår situation, om det nu är alexitymi, så verkar jag endast kunna köra på slutledningsförmåga eller ännu hellre instinkter?

Jag känner det som att jag befinner mig ständigt inom mikroskopiskt beaktande från människor vars värderingar jag bara kan ana, så min fråga är fortfarande relevant Geta?

Vars är världen på väg?
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1062994 av ChujiYellow
Man blir mobbad om man inte passar in och beter sig som gruppen, men vad är normalt mer än anpassning Geta! Jag som känner dej här på viska lite ytligt vet att du är en väldigt bra människa uppskattar dina kloka inlägg! Alla tänkare har stött på problem var det inte socrates som fick enligt ett beslut dricka en mugg gift?