Berätta om din vidrigaste granne

Mer
5 år 3 månader sedan #1122223 av memphis
En annan hemsk granne jag hade var en stalker. Jag var absolut helt ointresserad av honom och öppnade inte dörren när han ringde på, han bankafe och skrek: "jag vet att du ör hemma!" Jag bodde exakt mitt emot hans dörr där han stod och spanade. Jag hade ett helvete med honom som löste sig när jag flyttade.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122247 av Nissegossen
Har en granne hon klagade på mina ciggar på.
Nu råkar hon skälla på. Jag skrev om det till fastighetsägaren och jag skrev hur många har inte flyttad i från uppgången samt i uppgångarna intill. Jag skickade snigelpost och jag lista till grannen under henne vart vräknings hotad för han hade kalas mycket sprit hög volym jag listan han krävde mitt först, han tog med listan och gick runt sedan skicka han till bostadsbolaget de ringde upp alla skrivit på hörde sig för. Han frågade skrev du ut listan, ja. Kontentan, var speciellt för mig hon får inte klaga på mig

Förövrigt hade andra flyttat pga henne, hon kostar oss pengar var svaret

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1122251 av memphis
Jag hoppas jag kan ta en cigg då och då på balkongen i min nya lägenhet utan att nån granne klagar. Om det inte går får jag sitta inne och röka men röker hellre på balkongen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122284 av krokus
Tidigare hade jag en granne som alltid skrek högt på något språk (som inte lät bekant) på sena torsdagskvällar i minst en timme. En gång fick jag nog och ringde 11414 men Polisen kom aldrig.

I samma lägenhet kunde man i badrummet lätt höra vad andra grannar gjorde. Det var en gång som jag hörde hur en kille misshandlade sin flickvän, jag hörde alltså slagen som han matade på henne. Jag ringde 112 och då kom faktiskt Polisen.

I min nuvarande lägenhet hade jag tidigare en granne, som antagligen spelade datorspel. Mitt i natten och gärna i flera timmar. Antagligen läskiga spel eftersom han skrek som ett barn, som såg en äcklig spindel eller nåt. Han skrek även "Oh my god! Why didn't you kill him?!" om och om igen. Han har flyttat sen ett tag tillbaka, väldigt skönt att slippa honom.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122308 av mopa
Jag har bra grannar, Inget bråk eller annat otrevlit.