Berätta om din vidrigaste granne

Mer
5 år 3 månader sedan #1122134 av Maxjohan1983
Jag har också bra grannar där jag nu bor.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122138 av cecilia76
En granne som bodde vägg i vägg med mig på 90 talet. Hon söp och hörde henne spy på toaletten och det var flortunna väggar. När jag badade i badkaret hörde jag henne harkla sig. Det lät som hon var i rummet. Hon öppnade dörren och skrek rasistiska kommentarer. Men när en kompis sedan flyttade in så hade hon sin storväxta, mörka pojkvän. Dom fick en hundring av henne. Verkligen sparka på den som ligger :(.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by cecilia76.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122185 av Admin1
Har alltid haft bra utom en som bodde några våningar över mig i Uppsala. Han var lite kriminell och kastade ner en TV utanför porten, så någon hade kunnat få den i skallen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122190 av Drummer
Jag hade en riktig kärring till granne men hon blev vräkt tack och lov tillslut. Hon knackade i väggarna dag som natt och spelade finsk tango på full volym. När man träffade henne i trapphuset så ville hon inte åka med andra i hissen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122194 av wasp
Åtskilligt har jag varit med om, men skriver inget................
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122210 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Berätta om din vidrigaste granne
Jag hade en granne som klagade på att jag hade fester dygnet runt för dom hade ett spädbarn vilket dom ljög om hade dom varit ärliga hade jag respektetat dessa grannar! Men istället skicka på dessa grannar jag en psykopatkvinna min bästis och dom försvann utan minsta klagomål och jag kunde fortsätta i lugn och ro med mitt festande! Min bästis kallades drottningen för hon var sthlms största narkoman spindeln mitt i sthlms nät! Alla poliser visste vem hon var! Varför jag blev hennes lojala följeslagare och broder var för jag räddade henne från några som försökte mörda henne och få det se ut som hon dog av en överdos naturligt!
Last edit: 5 år 3 månader sedan by RainDrops.