Oroar ni över klimatförändringar?

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1134862 av Lugn
Om vi ligger över 400 ppm co2 är det kört på något decennium, och vi har redan passerat det. Nu måste vi inte bara sluta släppa ut, utan även uppfinna något för att ta bort den koldioxid som redan finns.



När det går ner lite varje år är för att det blir vår/sommar och allt växer och binder co2.

Bara Trumpväljare kan förneka klimatförändringarna. Är såklart en skön tanke att ignorera 99% av forskarna och hoppas på att allt är en konspiration, men vi vet alla att det är på allvar.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1134864 av Utomjordingen
Forska om parallella världar istället så kanske Ni hamnar i en bättre värld! Parallella världar är ultimatum.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1134865 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Oroar ni över klimatförändringar?
Det finns fortfarande än idag folk som påstår jorden är platt
Mer
5 år 2 månader sedan #1134866 av Lugn
Haha, ja, folk kan alltid strunta i forskningen och påstå att jorden är platt eller att människor inte påverkar jordens atmosfär.
Mer
5 år 2 månader sedan #1134895 av Kvark
Jag gör som miljöpartisten gör för att dämpa min klimatångest.
Flyger businessclass, kör SUV och äter kött.
Mer
5 år 2 månader sedan #1134896 av Geta
Grundvattnet är det lägsta nu på många orter, sedan man började mäta för 50 år sedan. Jag minns den sommaren. Det var mycket torrt. Vi hade hand om ett vandrarhem. Vattnet tog slut i brunnen. Vi fick ta vattenbilar som fyllde på brunnen, så att gästerna kunde duscha och spola i toaletterna.