Dina drömmar för framtiden

Mer
17 år 8 månader sedan #47982 av Interlude
jag drömmer om frid.
Mer
17 år 8 månader sedan #47983 av flisan
Svar från flisan i ämnet Dina drömmar för framtiden
Nissegossen:
Jag vet inte hur många barn jag vill ha. Den frågan känns oerhört avlägsen nu. Mitt mål är att först få ordning på mitt liv och sedan eventuellt få det att inbegripa samvaro med en man. Därefter kan jag ju bara hoppas att jag skulle kunna/ orka få och ta hand om ett barn. Skulle detta bli realitet så skulle jag bli mycket lycklig. Om jag får önska hur mitt liv skulle bli så skulle jag få ett eller två barn. Det vore underbart, men som sagt vet jag inte om detta kommer att inträffa.

PSR: Det behöver väl inte vara omöjligt med en flickvän. Jag vet att det kan vara svårt att träffa någon men har du försökt på nätet?
Jag tycker du verkar vara en snäll människa, du kanske bara behöver öva lite på det sociala. Men det går att öva upp.
Mer
17 år 8 månader sedan #47984 av Nissegossen
:lol: :lol: :lol: Flisan! Jag kan bara önska dig lycka till och säga att jag har en stark känsla av att du kommer att få tre barn! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47995 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Dina drömmar för framtiden
Jag drömmer om att jag träffar en mysig flickvän. Ålder och utseende spelar inte så stor roll, bara hon är mysig och kramig. Hon får gärna vara äldre än mig.
Sedan flyttar vi ihop och skaffar katt.
  • Ready
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #48011 av Ready
Svar från Ready i ämnet Dina drömmar för framtiden
Jag drömmer om egen lägenhet och trivsamt jobb.
Mer
17 år 8 månader sedan #48012 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dina drömmar för framtiden
Att jag ska ta mig ur sängen varje dag och hela tiden ha något att intressera mig för, är mina önskningar för framtiden.