Dina drömmar för framtiden

Mer
17 år 8 månader sedan #47815 av Isa-Alise
hoppas på att medicinen ska förhindra nya episoder. kanske är jag väl optimistisk men det känns som jag kan vara tillbaka i arbete innan jul. vill dessutom läsa färdigt min universitetsutbildning. (drömmer om sånt som andra tar för givet) på det immateriella planet önskar jag att världen ska vakna upp ur sitt förakt för kvinnor ( i e våld, prostitution, låga löner osv)
samt att afrika o delar av asien skall blomstra och skapa arbetstillfällen som kan leda dem ur svälten. dessutom vore det bra om VAPENINDUSTRIN agerade med förnuft...dvs insåg sin roll och bara lade av att producera!
Mer
17 år 8 månader sedan #47823 av Saari
Svar från Saari i ämnet Dina drömmar för framtiden
Jag drömmer om att kunna skriva böcker i framtiden. Att jag ska orka jobba med samma projekt under en period och att jag ska sluta ge upp för lätt.

Men helst av allt drömmer jag om en framtid då jag inte äter medicin och då jag inte mår dåligt. Jag kommer nog kunna sluta med medicinerna, men jag vet att jag är fast för evigt i mitt tänkande och mitt mående. Mina känslor. Så det är en önskedröm att bara få slippa det, kunna leva som en vanlig människa. Göra saker jag tycker är roligt utan att jag ska fälla krokben för mig själv.

Ibland drömmer jag om att jorden ska gå under snart. Samtidigt så slutar jag aldrig hoppas på att det ska bli bra här på jorden. Men det känns bara inte möjligt. Så jag blir cynisk och hoppas att jorden går under imorgon så att vi slipper lidandet på vägen.

Jag drömmer om perfektion.
Mer
17 år 8 månader sedan #47879 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet Dina drömmar för framtiden
En framtid där jag är helt frisk från mina åkommor, och en framtid där jag är fri från psykiatrin
Mer
17 år 8 månader sedan #47940 av Khai Chau
Jag vill bli svensk mästare i bowling...någon gång! :rolleyes: :lol:
Mer
17 år 8 månader sedan #47953 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Dina drömmar för framtiden
Jag vill ha en egen lägenhet.
Ett 1a handskontrakt på en liten 2a så att jag har plats för min sköldpadda och lite ytrymme för honom att springa omkring på.
Mer
17 år 8 månader sedan #47970 av Rakii
Svar från Rakii i ämnet Dina drömmar för framtiden
* Resa till gravplatser där förebilder inom litteraturen ligger begravda
* Vandra i fjällen
* Bli frisk från samtliga symptom och depressioner
* Kunna få en så pass normal tillvaro som möjligt