SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1228533 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!

Clean skrev: Vilken liten DramaQueen du är cosmos! På vilket sätt skulle mitt inlägg vara förakt? Sluta projicera din egen skit på andra. Väx upp! Du är inte ett litet barn längre. Hur går det med alkoholen?


Du är då den förste att kalla mig för drama Queen, intressant. Du har ett antal ggr flugit på Geta utan någon vettig orsak. Och du kastar sten i glashus. Du är tillsammans med PW den barnsliga här.

Alkoholen vilar tryggt hos mig. Ta det med Recard2016 som häller i sig ganska bra.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228534 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Ja antagligen är det bäst att alkoholen ligger tryggt för du är redan för skadad i huvudet än att förvärra det tio ggr upp skulle inte va så bra
Mer
4 år 3 månader sedan #1228537 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!
Man tackar och tar emot.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228539 av Recard2016
Mer
4 år 3 månader sedan #1228540 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Ingen orsak
Mer
4 år 3 månader sedan #1228564 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Såg nyss slutet av en svensk film på tv. Det var en lättsamt revolutionär komedi från 1981 gjord av Tage Danielsson. Kan ju konstatera då, att de frågor och problem vi diskuterar idag diskuterades redan då, miljöförstöringen och hur tekniken blir vår herre istället för vår tjänare. Det är ändå en snart 40 år gammal film. Inte mycket har hänt egentligen på dessa 40 år, när det gäller miljöförstöring iaf. När det gäller tekniken har ju väldigt mycket hänt, både gott och ont.