SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan #1228933 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Det är väl känt att om man vill hjärntvätta folk, så fungerar det inte med förakt. Övertalningen måste vara subtilare än så.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228934 av Recard2016
Nej ni är bara ett gäng mobbare de e va ni e, jantelagen. Mobbar den "lille mannen".
Mer
4 år 2 månader sedan #1228935 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Recard2016 vem känner sig han försöker hjärntvätta Geta? Han har iaf inte försökt hjärntvätta mej och ingen annan som jag vet! Eller finns det andra som tycker annat? Han uppmuntrar juh att ni ska använda er egen hjärna. Och ni försöker utsätta honom för er egen svaghet.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228937 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet SD är lika med fascister!
Har anarkisme i det hele tatt blitt forsøkt i stor skala? Man kan argumentere for at "alt er politisk" og i en viss mening ha rett. Kun et fåtall er vel revolusjonære.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by IngeF.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228941 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Jag var med i moderaterna förra året, funderar på att gå med i Sverigedemokraterna det här året. De är ett mittenparti för välfärden och emot att araber och afrikaner kolonialiserar vårt land. Gillar Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson. De är duktiga. Liksom Sjöstedt.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228944 av Recard2016
Sverigedemokraterna har typ 15 miljoner i partistöd årligen. Vill ni veta hur många miljoner jag får årligen? För att ta kontraster.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Recard2016.