Tillslut stannar man upp och fattar vad man varit med om!

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214092 av Nissegossen

hkboj skrev: får ta och ge ursäkt för att jag trodde så om geta igår.

men hur som helst.

Jag har PTSD. Men ofta när jag är påväg att somna in håller jag på att få panikattack, det är nära att jag får total panikattack vid nära insomning - är det också PTSD? (är min fråga)?


Lite ovanför här beskrev jag hur Quetiapine gör att jag sover utan att vakna med PTSD i insomningsögonblicket soldater som stridigt för USA har dessa för sin PTSD då man somnar utan de flashar man får i insomningsögonblicket det är generika av seroquel kallat Quetiapine, men på startdosen alltid 50 mg var beredd första gången och var klädd för att sova, jag tog den när jag satt vid datorn och var på viska där jag skrev till någon och kände här måste jag stänga ned, gjorde så ville ha en sista kopp kaffe, höll på att somna satte mig på toa för att kissa en sista gång för kvällen höll på att somna där på toa och jag sov innan jag höll på att lägga huvudet på kudden, ett uppvak för toa sedan omedelbar sömn. med uppvak var det hela att jag sov 10 timmar i ett streck.

Så lyssna på vad skriver och innebörden jag förmedlar

Få Quetiapine utskrivet av läkare, den tar bort uppvaknanden av PTSD i insomningsögonblicket

"Hkboj,
Det du beskriver låter likt det som Nisse lider av vid insomning. Du kan ta upp det med din psykiater".
Fullständigt rätt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214099 av Lelle

krokus skrev: Hkboj,
Det du beskriver låter likt det som Nisse lider av vid insomning. Du kan ta upp det med din psykiater. :tummenupp


okej! tack för tipset.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214101 av Lelle

Nissegossen skrev:

hkboj skrev: får ta och ge ursäkt för att jag trodde så om geta igår.

men hur som helst.

Jag har PTSD. Men ofta när jag är påväg att somna in håller jag på att få panikattack, det är nära att jag får total panikattack vid nära insomning - är det också PTSD? (är min fråga)?


Lite ovanför här beskrev jag hur Quetiapine gör att jag sover utan att vakna med PTSD i insomningsögonblicket soldater som stridigt för USA har dessa för sin PTSD då man somnar utan de flashar man får i insomningsögonblicket det är generika av seroquel kallat Quetiapine, men på startdosen alltid 50 mg var beredd första gången och var klädd för att sova, jag tog den när jag satt vid datorn och var på viska där jag skrev till någon och kände här måste jag stänga ned, gjorde så ville ha en sista kopp kaffe, höll på att somna satte mig på toa för att kissa en sista gång för kvällen höll på att somna där på toa och jag sov innan jag höll på att lägga huvudet på kudden, ett uppvak för toa sedan omedelbar sömn. med uppvak var det hela att jag sov 10 timmar i ett streck.har seroquel depot 600 mg som min underhållsbehandling.
Så lyssna på vad skriver och innebörden jag förmedlar

Få Quetiapine utskrivet av läkare, den tar bort uppvaknanden av PTSD i insomningsögonblicket

"Hkboj,
Det du beskriver låter likt det som Nisse lider av vid insomning. Du kan ta upp det med din psykiater".
Fullständigt rätt


vi kan ha sjukdomsbild gemensam . vi båda "gått i parallella världar" och så även har vi PTSD. hänt ibland är flash, men bekymret idag är att jag får nära panikattacker nära min insomning. det är bara frågan om när - det blir en total panikattack.

Jo, quetiapin, jag har Quetiapin , tar Seroquel depot, för att vara rak på sak - 600 mg seroquel depot kl 8 på kvällen.

har seroquel depot 600 mg som min underhållsbehandling.
tar den bort all risk för flash vid insomningen för dig? inte för mig. men nu har jag depot. vanliga quetiapin för slippa bekymmer med insomning för just denna indikation har jag inte testat. har seroquel depot som underhållsbehandling och det är för att inte behöva få en till psykos. ska ta upp med läkaren om att få låg dos med vanliga quetiapin avsett för att slippa det, jag får akut översköljande panikkänsla precis när jag ska somna in.

Lergigan? skulle funka? tvivlar? vad tror ni?
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.