Titta på TV

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220807 av memphis
Svar från memphis i ämnet Titta på TV
Tror jag har en smart tv. Tror också den är stöldgods men det visste inte min mamma som köpte tv:n. Hur man får igång det "smarta" i den vet jag inte dock. Har den bara som en vanlig tv.

Jag ser också på Billgrens.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1220862 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Titta på TV
jag ser på en teve nästan hela tiden när jag sittter framför datorn för det är en teve-skärm jag installerat som monitor till datorn.

men teveprogram har jag i princip inte tittat på alls sedans 2013 faktiskt. några nyhetsreportage såg jag för kanske 3 år sedan iofs men inga filmer alls, mig veterligen. Hade en DVD liggandes bredvid mig här ett par år innan jag skulle köra igång den men då visade det sig att den inte fungerade, förhoppningsvis är det DVD-spelaren som krånglar för det lär vart en av de bästa filmerna. "Passion of the Christ" som jag sett att Herren Jesus Kristus rekommenderat genom en samtida profet.

Jo, just det. jag har sett demoner och sånt. en gång kan jag ha sett ett monsterliknande björnansikte som har med teven att göra, det var en märklig syn. Den hade stora svarta ögon och stirrade på mig, den hade två eller fyra tänder som såg ut att vara av järn, hörntänder liksom, och de såg ut att vara redo att stycka kött. Den kom ut från vad som såg ut att vara en roterande tavelram.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220898 av wasp
Svar från wasp i ämnet Titta på TV
Tittar aldrig på TV, förutom Nyhetsmorgon, eller Morgonstudion. Har en 10 år gammal 32" platt TV.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221012 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Titta på TV
Tittar rätt mycket på tv. Hem till gården, nyheter och idrott.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1221017 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Titta på TV
Jag tar in all information jag får och lagrar den i minnet. Jag ser samband normalbegåvade ej gör. Därför vet jag när jag får budskap. Jag är lite för intelligent, för jag söker mönster och logik i allt. Hela universum är logiskt. Det är inte så att jag hör röster tala till mig från TV:n, men budskap får jag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221020 av mopa
Svar från mopa i ämnet Titta på TV
Tittar mycke på kanal 10 o 12. Sen streemar jag på kvällarna.