Titta på TV

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317407 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Titta på TV
Tittar knappast på TV

Har ingen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317412 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Titta på TV
Har en gammal tv men tittar nästan aldrig på den.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317430 av memphis
Svar från memphis i ämnet Titta på TV
Ska se Men in Black 3, påtv3 den börjar kl 21. Tror faktiskt inte jag har sett 3:an. Men ettan är ju suverän.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317446 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Titta på TV
TVen brukes mest til strømming. Som apparat får man veldig mye for pengene i dag hva gjelder kvalitet og skjermstørrelse. Det er jo også en datamaskin med apper i dag
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317452 av memphis
Svar från memphis i ämnet Titta på TV
Vet inte om min tv är nyeller gammal, för jag köpte den begagnad. Men det går iaf att strömma youtube till den med mobilen.

Har nyss sett klart MIB III. Den var väl ok, men inget mästerverk som ettan. Får 6 av 10 poäng.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317453 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Titta på TV
Har en begagnad TV som fyller mina behov, köpte den av en granne för 500 kr. Genom Boxer har jag en TV-hub som fungerar som en Android. Så Netflix, Youtube, SVTPlay, TV4Play, Viafree, Google Play mm har jag direktinlagda på TV:n och behöver inte strömma fast det går också. Hittar jag ett Youtube-klipp på mobilen jag inte vill leta efter samma på TV:n, strömmar jag över det. Vad jag betalar för kalaset? Med bredbandet kostar det just nu 225 kr/mån, rabatt efter byte. Normalt kostar det det dubbla, men det finns alltid någon rabatt man kan utnyttja. Mycket nöjd med detta arrangemang.

Jag tittar gärna på film, serier har jag inte tålamod med. The Crown var bra i början men blev sämre när man bytte skådisar. Engelska deckare är en favorit liksom läkarserier där det är ett avslutat avsnitt varje gång. The good doctor handlar om en ung, autistisk läkare som vill göra allt på sitt speciella sätt och inte har det så väldigt lätt med tjejerna. Doc Martin har blodfobi men är trots detta mycket skicklig. 

Annars vill jag gärna se nyheter och program som Agenda, Uppdrag Granskning, Kalla fakta etc. 

Men ofta sysslar jag med multi tasking. Har TV:n på utan ljud, sitter vid datorn och lyssnar på musik via stereon.