Titta på TV

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317452 av memphis
Svar från memphis i ämnet Titta på TV
Vet inte om min tv är nyeller gammal, för jag köpte den begagnad. Men det går iaf att strömma youtube till den med mobilen.

Har nyss sett klart MIB III. Den var väl ok, men inget mästerverk som ettan. Får 6 av 10 poäng.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317453 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Titta på TV
Har en begagnad TV som fyller mina behov, köpte den av en granne för 500 kr. Genom Boxer har jag en TV-hub som fungerar som en Android. Så Netflix, Youtube, SVTPlay, TV4Play, Viafree, Google Play mm har jag direktinlagda på TV:n och behöver inte strömma fast det går också. Hittar jag ett Youtube-klipp på mobilen jag inte vill leta efter samma på TV:n, strömmar jag över det. Vad jag betalar för kalaset? Med bredbandet kostar det just nu 225 kr/mån, rabatt efter byte. Normalt kostar det det dubbla, men det finns alltid någon rabatt man kan utnyttja. Mycket nöjd med detta arrangemang.

Jag tittar gärna på film, serier har jag inte tålamod med. The Crown var bra i början men blev sämre när man bytte skådisar. Engelska deckare är en favorit liksom läkarserier där det är ett avslutat avsnitt varje gång. The good doctor handlar om en ung, autistisk läkare som vill göra allt på sitt speciella sätt och inte har det så väldigt lätt med tjejerna. Doc Martin har blodfobi men är trots detta mycket skicklig. 

Annars vill jag gärna se nyheter och program som Agenda, Uppdrag Granskning, Kalla fakta etc. 

Men ofta sysslar jag med multi tasking. Har TV:n på utan ljud, sitter vid datorn och lyssnar på musik via stereon.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1317454 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Titta på TV
Jag fick min platt-TV av en kompis. Jag erbjöd en slant, men han avböjde. Vet inte tumstorleken.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317497 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Titta på TV
Det går att se TV-program i datorn. Gå till www.svtplay.se och välj. programmet du vill se. Nyheterna som Rapport och Aktuellt går att se på datorn också.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317531 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Titta på TV
Den här är gammal ett tag klistrad på Datorproblem viska www.viska.se/kunena/datorer,--datorprobl...tips-lank-fri-webbtv

Vill slå ett slag för denna, här kan man se TV från hela Världen wwitv.com/new_tv/index.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317535 av Geta
Svar från Geta i ämnet Titta på TV
Jag ser all TV i datorn. De programmen räcker för mig. Jag skaffade en smart-tv men den var för smart för mig.