Friska människor och deras gnäll

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253608 av ingrid64marie
Friska människor och deras gnäll skapades av ingrid64marie
Har ni lagt märke hur lätt friska människor har för att gnälla och jag behöver inte gå långt i min närhet för att komma i kontakt med gnället. Vad fan gnäller de för egentligen, gnäller ju för fan för ingenting, ska man tycka synd om dem eller vad fan beror det på någon som har en förklarig.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253612 av Geta
Friska människor har väl mycket annat att gnälla om än hälsan.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253615 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Friska människor och deras gnäll
tycker det är ett jävla gnäll på precis allt, vad är det för fel på dem, kan de inte uppskatta det de har i sin närhet, känna glädje inför det lilla, ta in omgivningen. Har så mycket mer gemensamt med er med alla oss psykosdrabbade, vi vet att uppskatta det lilla, känna förnöjsamhet inför det lilla, hålla fast vid det och ingjuta känslan i det inre.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253629 av Geta
Jag tycker inte om när friska människor skryter om hur friska de är.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253635 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Friska människor och deras gnäll
Ja skryt ligger för dem väldigt väl, det är väl därifrån allt deras skitsnack kommer ifrån också behovet i att framhäva sig själv, borde för fan skicka in hela skocken på Baravägen.

Det finns bra människor också det jag, jag dömer inte ut alla, ser person för person men man kan bli trött på mänsklighetens egoism, att inte kunna se utifrån någon annans synvikel bara genom sin egen glugg.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253680 av Clean
Dom fattar inte! Vi som lever med schizofreni förstår inte heller, men vi känner hur jävla dåligt vi mår. Och när vi mår lite bättre vilken skillnad bara det lilla gör när vi mår sämst. Friska har aldrig haft schizofreni så dom kommer aldrig att fatta hur illa det är att leva med detta. Och skulle dom förstå skulle dom oxå ha schizofreni.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Clean.