Används vårt DNA i brottsutredningar?

Mer
3 år 11 månader sedan #1259733 av zoegas

Cosmos skrev: Nu har man ju börja tjata om Palmemordet igen. "Kanske" har de funnit mordvapnet. My ass. Vad spelar det för roll nu? Mordet är preskriberat eftersom vi har tidsgränser även för mord.

Mord preskriberas inte. Absolut inte det mordet.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 11 månader sedan #1259734 av Nissegossen
Bra att de får fast mördare, men i en framtid inte lång tid från våran, vad vet vi om det, Sverige skulle av olika orsaker kunna vara en totalitär stat med en regering som dödar avvikande och därmed oss i en framtid, vi har inga garantier mot det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1259736 av memphis
Ska bli spännande att se om de kan lösa Palme-mordet. Imorgon börjar det tydligen.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1259737 av Nissegossen
Men såpass litade jag på systemet att jag gav frivilligt sade ifrån till om att jag är redo för att ta ett blodprov av en ssk från Stockholm, hon kom via min mottagning och följde en ssk därifrån när det var dags för injektionen. Det då för BROAD studien. Hoppas att de individer som i en framtid som får samma sjukdom som jag inte tas bort i deras mammas mage

Det jag vill är att antingen en genmodifiering med medicin ges till en individ som har Disposition för psykossjukdom får medicin som gör att individen inte insjuknar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1259741 av Geta
Vi ska ha begåvade släktingar med samma anlag som oss. Det kan inte vara så lätt att räkna ut vilka individer som ska utveckla schizofreni.
Mer
3 år 11 månader sedan #1259746 av Nissegossen
Har beskrivit det tidigare fem i tolv står vi högst av vår enskilda intelligens, fem över tolv är vi om vi är ett geni, en galenpanna där det vi studerat ut är galenskap och världen har ingen nytta av oss,. Den som dansar på knivens egg är i sekunder pendlande mellan geni och galenskap det skall till en annan som har en stabil grund på fem i tolv för att förstå att dra nytta av den som pendlar kort fram och tillbaka på tolv

Där har vi uppfinnare där har vi konstnärer, diktskrivare och annat kreativt yrke de är rätt många

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum