Är invandrare överrepresenterade i brott för våldtäkter?

Mer
3 år 8 månader sedan #1277488 av IngeF

Richard skrev:

Lejonhjärta skrev: Richard, är det på riktigt alltså? Det är fan skrämmande!

Det där är länkat till regeringen, så jo, det antar är riktigt...

Geta skrev: Ja, enligt Mona Sahlin så är det vi gammelsvenskar som ska anpassa oss till det nya Sverige.

-Jag har ofta fått den frågan men jag kan inte komma på vad svensk kultur är. Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana ”töntiga” saker.

/Mona Sahlin

sv.wikiquote.org/wiki/Mona_Sahlin

Mer
3 år 8 månader sedan #1277490 av Geta
Breivik var skitförbannad på Mona Sahlin som gick omkring i slöja.
Mer
3 år 8 månader sedan #1277491 av IngeF
Det finnes knapt et europeisk land med en så klar kulturelt bilde i utlandet som Sverige. Sahlin vet jo dette.
Mer
3 år 8 månader sedan #1277499 av zoegas
Hon är väl så gott som borta från politiken, tack o lov.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 8 månader sedan #1277500 av Geta
Mona sommarpratade i radion. Hon klagade på att gamla partikamrater inte hade gratulerat henne, när hon fyllde jämnt.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1277517 av Richard
Man ska ta seden dit man kommer...
www.expressen.se/debatt/beslojad-regerin...-fortryckta-kvinnor/

Men det gäller tydligen endast när man åker till Mellanöstern, om man kommer från Mellanöstern, så är det bara att ta med sig seden o utöva den dit man kommer... Staten bryr sig inte i.a.f. De ger dig gratis bostad o uppehälle ändå, då alla är lika värda!

EDIT: Rättelse, alla är inte lika mycket värda, sjuka o pensionärer är ju bara skräp, de ska inte ha nån hjälp, tycker S o Mp!
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Richard.