Hur ska ni fira julen 2020?

Mer
3 år 6 månader sedan #1287869 av Lejonhjärta
Detta är jul-tråden för 2020.

De har redan börjat sälja julmust! Tidigt, eller? :tänk

Hur ska ni fira jul i år?
Mer
3 år 6 månader sedan #1287871 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur ska ni fira julen 2020?
Jag ska fira jul på min mammas stora gård. Det blir nog sista julen där, för hon funderar på att hyra ut stället och flytta till en lägenhet. Det blir närmaste familjen. Mina båda bröder med familjer samt min syster kommer hem från Berlin. Vi har alltid klassiskt julfirande med massa mat, Kalle anka och julklappsutdelning.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287872 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ska ni fira julen 2020?
Antagligen ensam på julafton. Ska köpa en låda Fazers gröna kulor och Blossas äppelglögg. Vet ej om familjen kommer att träffas. Det är inte säkert.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287873 av Miika
Svar från Miika i ämnet Hur ska ni fira julen 2020?
Det ser olika ut år för år. Huvudsaken är att träffa David
Mer
3 år 6 månader sedan #1287877 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur ska ni fira julen 2020?
Jag kommer att fira jjul både på kontaktgruppen o tillsammans med min gubbe. Lite god mat, gott att dricka. Mysa ihop.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1287884 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur ska ni fira julen 2020?
Julen usch vill jag inte ens tänka på. Släkten och bekanta där i min hemstad är en jävla stor bunt knarkare/alkoholister, grova gangstrar och torpeder och massa machokultur finska romer som vi är. Fett kriminella är dom och Bibeln i andra handen. Förra julen låg det typ 20 olika vapen under vardagssrumsbordet som var fett groteska, rent av livsfarliga och grymma sedan fick man mitt i detta öppna julklappar. Sedan slutade med att jag fick fly från stan för livet pga min ena bror. Alltid händer det nåt. Nej jag gillar mitt lugna här i Uppsala och slippa bli indragen i släktens och deras bekanta och mina gamla bekantas smutsiga affärer. Men jag älskar dom. Så vi får se om jag åker. Mamma blir så jävla ledsen och förbannad när jag inte kommer vid alla högtider. Samma visa varje gång. Sedan när jag väl kommer för mammas skull så sitter hon bara och idiotförklarar mej hela tiden. Hon har antisocial personlighetsstörning. Vilket många i min släkt har. Så ni förstår säkert. Suckar djupt.....