Presidentvalet i USA 2020

Mer
3 år 6 månader sedan #1296659 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Man kan nog räkna med våldsamma demonstrationer efter det här..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 6 månader sedan #1296662 av Nissegossen

Lejonhjärta skrev: Jag hade en och samma tandläkare i över 30(!) år, detta var på Folktandvården. Är glad att jag fick ha henne så länge. :)

För ämnet, jag håller på Trump fortfarande... när ska denna nagelbitare få ett slut?


23 år gammal fick jag en tandläkare hon hyrde en stol hos en äldre tandläkare I Biskopsgården, första tandläkaren efter skolan, hon hade då nyss kommit till sitt första jobb som tandläkare. Modern utrustning i motsats till skoltandvårdens linborrmaskiner jag följde med henne varhelst hon hade sin praktik tills hon gick i pension för ett par år sedan så det slår dina 30 år hos samma tandläkare om vi nu skall räkna så.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1296823 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Tjohoo!!!!! Biden vann!! :vagen :bravo:
Mer
3 år 6 månader sedan #1296824 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Det var väl för tur. Trumph har verkligen visat sitt odemokratiska tryne I det här. Valfusk började han prata om för flera månader sen. Han är verkligen en bombastiskt urdålig förlorare. En farlig despot. Fick han utrymme skulle han vara en diktator. Skitstövel.
Mer
3 år 6 månader sedan #1296825 av Geta
Svar från Geta i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Donald Trump har åkt till golfbanan. Kan undra om han återvänder till Vita huset för att hämta sina saker?
Mer
3 år 6 månader sedan #1296826 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Han lär inte erkänna sig besegrad. Man får nog lyfta ut honom med lyftkran. Eller transportera honom med bulldozer.