Presidentvalet i USA 2020

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1296994 av Kvark
Svar från Kvark i ämnet Presidentvalet i USA 2020

Jocke skrev: Nä, Biden kommer att köra samma politik de senaste demokratiska presidenterna, att USA agerar både med miljön och förbättringar av för de som inte har sjukförsäkring. En normal president med andra ord. Sedan får resultaten utvisa om det var rätt att Biden vann? Jag anser att Trump körde den politik som kallas protektionism, den politiken är inte bra för den globala sfären!


Tack vare Trumps protektionism hade USA den lägsta arbetslösheten på 50 år innan pandemin slog till. Har man ett arbete i USA betalar arbetsgivaren sjukförsäkringen åt en.

Nu kommer tullavgifterna tas bort och arbetstillfällena gå till barnen i Bangladesh istället. Vi får billigare varor och fattigdomen i världen minskar.

Men jag tycker det är viktigt att komma ihåg att den här omfördelningen av resurser har
arbetarna i västvärlden ensamma fått betala. Istället för att kalla dessa för "deplorables"
som etablissemanget gör borde vi tacka dem.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Kvark.
Mer
3 år 5 månader sedan #1296995 av Lejonhjärta
Kvinnan kommer iaf efter Biden, det är ett som är säkert. Biden har redan passerat bäst-före-datum.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297035 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020

Nissegossen skrev: Har också läst att hon skall skiljas efter förlust. Tidningsanka eller sanning´, det får vi se.

Att nu memphis påstår det att det inte är vida känt, är för att hon har läst det och hoppas komma undan med det. Allt som står att läsa på Internet går att plocka fram man blir aldrig av med det som är skrivet där, tillika foton.


Hahahaha!
Vad lustigt att du vill vara klipsk och "sätta dit" mig för något sådant uttalande Nissegossen. Det är inte jag som sitter och läser skvallerpressen hela dagarna. Expressen är en skittidning som jag aldrig läser något!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297085 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag är rädd för att han ska starta krig. Såg hans tal i direktsändning under natten som var
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297089 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag var också vaken och såg talet. Tyckte inte Joe Biden var en bra talare. Men det är ju en talang att hålla tal, och inte alla har fallenhet för det.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297102 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Vi får hoppas det att han är en dålig på att hålla tal. Han verkar inte ha känslor.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Pimed.