Presidentvalet i USA 2020

Mer
3 år 6 månader sedan #1296276 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag hejar på Trump mest för att det är PK att avsky/hata honom. Jag är inte politiskt korrekt för fem öre.
Mer
3 år 6 månader sedan #1296277 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Tror inte det är icke PK att gilla Trump. Han är extremt populär.
Mer
3 år 6 månader sedan #1296279 av Maxjohan1983

Cosmos skrev: När ska vi i Sverige förstå att livet som aktiv inte slutar vid 45? Ok, 78 låter väl mycket, men påven är väl ännu äldre? Trump är 70+ men Putin är rena ungdomen på 68. Get serious! Gamla människor kan!

Är det inte högt tempo med att vara Amerikansk president? Jag tycker 78 är lite väl mycket för just en president post i USA. Warren Buffett och Charlie Munger jobbar fortarande med Berkshire Hathaway. Jag ser inget fel med detta alls! Båda är 90+

Men just med Biden har det snackats om att lider av demens.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan #1296280 av Geta
Svar från Geta i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Halva USA gillar Trump men han är inte populär i svensk media.
Mer
3 år 6 månader sedan #1296281 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Tror inte att Biden är dement, men han har det lite långsammare tempo som ofta kommer med hög ålder. Han verkar ha alla hemma som det heter. Bara för att han inte är snabb och rapp betyder inte fel på intelligensen. Se bara på oss med psykisk sjukdom. Vi blir också lite långsammare i processerna men är fortfarande lika intelligenta.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1296285 av Maxjohan1983
Bra att du klargör memphis! Jag har inte följt upp detta påståendet som jag läst. Men det är klart man blir långsammare desto äldre vi blir.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Maxjohan1983.