Jag har tråkigt

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 5 månader sedan #1298948 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har tråkigt
Har bara träffat människor en liten stund på coop söndag eftermiddag på hela hela helgen och idag har jag varit ensam. Började hosta försiktigt tidigt i morse, hade ont i huvudet igår söndag. Kan det vara ett förebud om coronan? Jag trodde det berodde på att jag hade ätit dåligt. Har spytt upp soppan idag en timme efter lunch, pga kräkreflexer. Ja, det löns inte ringa 1177 total boom nu tror jag?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 5 månader sedan #1298974 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Jag har tråkigt
Hoppas du kryar på dig snart Jocke!

Det blir bättre och bättre dag för dag.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 5 månader sedan #1298986 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har tråkigt
ska göra provtagning i morgon förhoppningsvis.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 5 månader sedan #1299059 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag har tråkigt
Tror att hela Sverige får tråkigt ett tag, efter regeringens/folkhälsomyndighetens beslut om max 8 personer vid olika evenemang..............
Mer
3 år 5 månader sedan #1299060 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag har tråkigt
Men så här har andra länder haft det sedan i mars. Jag tycker det är rimligt att vi nu får hårdare regler för att om möjligt minska smittspridningen.

Är beroende av buss för att ta mig fram och undrar förstås om bussarna nu bara får ta ombord åtta personer. Då lär det bli kärvt.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1299064 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jag har tråkigt
funderar du på att börja med droger igen eller har du redan börjat? det är inte värt det. du har juh hållit dig från skiten hur länge är det inte? alkohol eller droger är inte lösningen. men jag kan inte stoppa dig om du känner dig redo för det igen så gör du det. bara det inte spårar ur och börjar som förut utan tar det mera lugnare. när man blir äldre så vet man vilka droger är bättre alternativ än dom dåliga man har tagit. vilket man inte tänkte på i sin ungdom i samma skala.