Jag har tråkigt

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1299068 av Richard
Svar från Richard i ämnet Jag har tråkigt
Visst känner man typ, att det skulle vara festligt med lite opiater eller nått när man har tråkigt, men det är som du säger, inte värt det...
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1299083 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag har tråkigt

Geta skrev: Att arbeta kan vara jättetråkigt.

Håller med för tiden gick väldigt långsamt när jag jobbade. På sjukersättning går tiden fort.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1299086 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jag har tråkigt
Just det opiater. Hade glömt hur allvarligt i skiten du var. Jag har oxå använt det. Heroin. Har varit ren i tolv år från heroinet. Enligt forskning återfaller hela 98 % av fd heroinmissbrukare inom 6 år. Heroinister lever igenomsnitt 34 år. Dödligare än så blir det inte nog. Så jag gjorde det omöjliga möjligt och jag vet att jag får inte en andra chans. Så klokast nog rör jag inte skiten. Det borde inte du heller. Det är att leka med elden med livet som insats. Utvägen är döden för många. Så jag tycker det är jättestarkt av dig att tänka det är inte värt det. Såna som oss som underligt nog finns kvar i livet får inte så många fler chanser. Men jag ska inte predika.

Ta hand om dig och undvik det som är det jobbiga och försök hitta på något annat. Om du inte kan det bör du prata med någon.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1299087 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Jag har tråkigt
Bion kanske kommer va öppen ff...

Att ha tid att ha tråkigt är en unnest. Jag sa ofta till mamma att jag hade tråkigt. Då sa hon: lek med dina leksaker. Så sa jag: jag vill inte.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 5 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299250 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag har tråkigt
Idag finns det ju hur mycket som helst att göra hemma. TV, radio, internet och dator. Man kan städa datorn och ta bort onödiga filer. Köra CCleaner. Viktigt är att rensa registret för att ta bort onödiga saker där som slöar ner uppstarten.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299714 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag har tråkigt

Jocke skrev: Har bara träffat människor en liten stund på coop söndag eftermiddag på hela hela helgen och idag har jag varit ensam. Började hosta försiktigt tidigt i morse, hade ont i huvudet igår söndag. Kan det vara ett förebud om coronan? Jag trodde det berodde på att jag hade ätit dåligt. Har spytt upp soppan idag en timme efter lunch, pga kräkreflexer. Ja, det löns inte ringa 1177 total boom nu tror jag?

Jocke har nog covid eller influenza. Därför han är borta.