Rökning

  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325437 av IM
Svar från IM i ämnet Rökning
Hade själv köpt nikotinplåster, påbörjat. 4 :e dagen gick jag och köpte 1 dosa. Inte bara kroppen den får nikotin, hjärn tänket och suget i hjärnan är svårast. Gjorde stoppet efter hastigt beslut inte bra alltid.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by IM.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325516 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rökning
Det finns nikotinfritt snus. Använde det förr på kvällen så att inte sömnen skulle störas av nikotin.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325572 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Rökning
Jo admin det skulle vara något för mig i nuläget. Vsnan av att snusa är en del av boven. Nikotinsänkningen från siberia till kaliber gick bra så det är inte bara nikotinberoendet, utan även vanan. Har du namnet på något nikotinfritt snus? Jag beställer från snusbolaget.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325574 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rökning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325645 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Rökning
Ok tack Nissegossen. Har kollat in läget. Ska köpa.

Jag har beställt zeronito stark nikotin- och tobaksfri snus, smak citron. Från snusbolaget. Bra tips Nissegossen. Kunde jsg ju tänkt ut själv men det gjorde jag inte. Snart har jag 10 dosor nikotinfritt snus och det bör räcka som ställtid, avvänjning.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325646 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Rökning
har köpt sånadär nikotin påsar som man lägger som snus, så jäkla puckat att röka egentligen men det är ju så gött, speciellt med en kopp te på en regnig dag.