Någon som bara vill prata?

Mer
3 år 1 månad sedan #1328428 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Någon som bara vill prata?
Tror att det kan bli bättre med tiden. Läkningen är en lång och mödosam process.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1328430 av elisa
Svar från elisa i ämnet Någon som bara vill prata?
Jag har tappat kontakten med alla kompisar och jag gör aldrig något, vågar inte

Är dock glad att jag hittat viska
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328448 av koi
Svar från koi i ämnet Någon som bara vill prata?
Jag har en vän. Men flera bekanta. Nä. En vän till har jag.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328451 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Någon som bara vill prata?
Har du personal hos dig ibland eller bor du helt själv?
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1328454 av Nissegossen
Jag är själv en av de första medlemmarna i IFS i Göteborg jag blev tillfrågad av min psykiatriker Ulf Malm och psykolog Lennart Lundin om jag ville vara med i en intresseförening för Schizofreni (IFS) år 1978 på Lillhagens sjukhus. Jag gick med föreningen förde en tynande tillvaro tills En stark kvinna Barbro Benjaminsson som hade en son som hade sjukdomen, bägge är tyvärr döda Barbro förde ut föreningen över hela landet lokala föreningar som bildats. Den Cosmos är med i är förmodligen i Uppsala då jag tror hon bor där. Paraplyorganisationen är Schizofreniförbundet jag själv är medlem i IFS i Göteborg och får tidningen Empati eftersom Det är förbundets tidning och att jag betalt medlemsavgiften.

Barbro som var en driftig stark kvinna hon är här känd för att Gå till Gustav Adolfs torg till börsen och skälla ut kommunledningen så det osade. Hon var given ordförande i Göteborgs IFS och frågade om jag ville vara suppleant i styrelsen men som även Admin har märkt håller jag mig borta från uppdrag pga att det är inget jag vill. Jag håller mig borta från sådant som deadlines och annat
ifsua.blogspot.com/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Nissegossen.
  • Snyggingen
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1328470 av Snyggingen
Svar från Snyggingen i ämnet Någon som bara vill prata?
samma här även om jah inte är helt isolerad

blev så pga vård