Projekt: Inre Rum i GBG

Mer
16 år 11 månader sedan #75251 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Är Du intresserad av att delta i detta projekt?
Har du erfarenhet av psykisk ohälsa och känner att du vill dela med dig av dina erfarenheter?
Du besträmmer själv hur mycket du vill engagera dig och vad du vill göra i projektet.

Du kan delta en gång med en bild, text eller ett konstverk.
Eller så kan du engagera dig regelbundet, hjälpa till med att göra broschyrer, tidiningen "Inblick", förbereda utställningar etc.

Är du intresserad?

I så fall kan du skicka ett PM till mig här på Viska, eller maila mig på: <!-- e --><a href="mailto:abzuno10@gmail.com]abzuno10@gmail.com[/url]<!-- e -->

Du kan också gå in på <!-- w --> www.inrerum.com <!-- w --> där finns information om projektet och hur man kontaktar de som håller på med projektet.


MvH

Helene
Informationsgruppen
Mer
16 år 11 månader sedan #75253 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Jag vet ju inte om det kan vara till någon hjälp för er om jag ställer upp.

Men, kanske jag skulle kunna trycka några broschyrer eller skriva någon ny text, för det har jag knappast gjort sedan jag började skriva på viska.se.

Jag har visserligen väldigt mycket material som bara ligger där, men det är ju så gammalt.

Jag har ju stått och tryckt Svingeln under ett par år, men om det är en ny apparat så behöver jag lite tid på mig, för jag är ringrostig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 11 månader sedan #75256 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Jag vet inte än om "Inblick" kommer att tryckas i Gyllenkrokens Tryckkällare eller om det kommer att göras nån annanstans.
Mer
16 år 10 månader sedan #76103 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Här sitter jag på Aktivitetshuset Gyllenkroken och vi jobbar med grejer till det första nummret av Inre Rums lilla tidning "Inblick".
"Inblick" kommer att innehålla så väl information om projektet som bidra från olika personer.
Bland annat bilder, dikter, intervjuer, tips och råd, krönikor och konst. Allt görs av personer med erfarenhet av psykisk ohälsa på ett eller annat sätt, men hjälp av professionella handledare.

Har du en dikt som du vill dela med dig?
Eller kanske en bild eller text?

Du får vara anonym och du behöver inte vara med på möten eller engagera dig regelbundet.

Alla bidrag är välkomna!

Helene J
Informations- och mediagruppen

<!-- e --><a href="mailto:abzuno10@gmail.com]abzuno10@gmail.com[/url]<!-- e -->
Mer
16 år 10 månader sedan #76120 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Abzu,

Jag kan posta din begäran om bidrag till Inblick bland Nyheterna på första sidan också. Nyheterna ligger kvar längre än postningarna i Forumet och läses därför nog av fler.
Mer
16 år 10 månader sedan #76124 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Projekt: Inre Rum i GBG
Ja det får du gärna göra Admin!