Jag såg mig själv, är det något religiöst?

Mer
12 år 6 månader sedan #437058 av Echoes
Hej! :groovy

En gång förut när jag stod och kolla mig själv i spegeln i badrummet, så hände det att jag såg mig själv utifrån om ni förstår.

Kan det var något religiöst eller en ande som ville visa mig något?
Ville han att jag skulle se mig själv? Men varför? :väggen

Förresten står det något bibeln i om det?
Mer
12 år 6 månader sedan #437062 av Nissegossen
I min förrförra lägenhet, uppmanade mig rösterna mig att gå in på toa och ställa mig framför spegeln och ta ett steg framåt! I den stunden jag tog steget såg jag såsom om det funnits en spegel bakom mig, i en vinkel, hur många upplagor stod i kö som också tog steget.

Till saken hör, att jag där hade bara en spegel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 6 månader sedan #437063 av Nissegossen
Läste om en som deltog i spelet fråga glaset, där de satt en gäng folk med händerna på glaset och glaset gick och glaset talade om den onde. En tjej kunde inte tro på det, så de frågade igen och hon fick då uppmaningen om att gå in på toa så skulle hon få se vem det var.

Hon gick in och låste dörren och de som stod utanför, hörde ett fasansfullt skrik ifrån henne och när de fann henne var hon inte kontaktbar och hamnade på psykakuten, så ta du det lite lugnt med att ha att göra med sådana andliga saker. Det kan sluta med förskräckelse..,

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 6 månader sedan #437064 av Nissegossen
Mer
12 år 6 månader sedan #437065 av Echoes
intressant berättelsd eoch info!
Jag gillar verkligen speglar. :vagen

Men hoppas det inte är något ont med speglar, satan som. :tystad
Mer
12 år 6 månader sedan #437066 av Nissegossen
Vet bara att några medlemmar här har upplevt saker som gör att de undviker att hamna framför en spegel.

Det är då en slags fobi och den måste ju komma sig utav något? Har man en gång upplevt skrämmande saker med något undviker man ju det i många fall och visst, det kan kallas för sjukligt, men jag vet inte om det finns substans i att ha spegelfobi...

Själv skulle jag för att motverka det, ställa mig framför varenda spegel och utmana det som, eventuellt ger mig ångest! Jag skulle inte falla undan från något sådant! Detta för att det är enda sättet att bli kvitt det och för att bli verkligt fri!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum