fråga till alla med schizofreni

Mer
5 år 11 månader sedan #1056559 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056631 av Jocke


Alltså kan inte sanningen existera, då man inte kan veta om det på andra sidan?


Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056943 av Richard
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1056969 av Nissegossen

Jocke skrev:

Jag har läst den och den heter Tibetanska Livs och Dödsboken. Får poängtera det. En dåvarande psykiatriker frågade mig, vad läser du för bok just nu? Jag svarade sanningsenligt Tibetanska livs och dödsboken. Har läst journalen på det och hon hade lagt in, läser extrem litteratur.


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1057354 av memphis


Gjorde om mitt altare på bokhyllan lite grann. Jag är ju blandreligiös så det får gärna vara lite olika figurer. Jag blev nöjd med kompositionen. Ser detta från min säng och lampan är alltid på så på kvällen blir det fint.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057598 av Zoidar

ispegelland skrev: Gjorde om mitt altare på bokhyllan lite grann. Jag är ju blandreligiös så det får gärna vara lite olika figurer. Jag blev nöjd med kompositionen. Ser detta från min säng och lampan är alltid på så på kvällen blir det fint.


Tycker inte du ser så blandreligiös ut utifrån bilden. Buddhism och hinduism är vad jag ser, de ju systerreligioner.

Anchored in Christ ✟