fråga till alla med schizofreni

Mer
6 år 4 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #997231 av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 1 månad sedan #1034427 av lumpi

zoidar skrev:


Jättevacker :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan - 4 år 5 månader sedan #1034452 av Jocke


Kanske en bild som tilltalar utomjordingen? Hur mycket man än diskuterar kring övernaturliga händelser eller gud medverkan någonstans, så anser jag att själva religionen (gudadyrkan) skrämmer bort fler än det lockar? Många är ju agnostiker, dem medger att det kan finnas en extra kraft men dem kan inte förklara varför saker händer?

Däremot tror jag ateister nog får tänka om?

Skrev ett par saker i morse, ställde en fråga någonstans om det är möjligt att hitta bilder förutom dem från bildtrådarna baserat på medlemmars inlägg?
Det här är nog det enda jag kommer ihåg från idag?

Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 1 månad sedan #1034588 av Geta
Kan du inte samla på dig bilder som du vill ha med i nyhetsbrevet under veckan bland dina bokmärken. Jag samlar uppgifter till hänt i veckan hela veckan.
Mer
6 år 1 månad sedan - 4 år 5 månader sedan #1034657 av Nissegossen
Får säga som så, går flyglarmet igång är det dombasunerna och om du hör dem gå ut på balkongen, innan missilerna träffar hämtar Jesus upp de sina, jämför vad som står i Bibeln en som är på taket till sitt hus, skall inte gå ned och ta på sig sin mantel, det går med hast. Går du ut på balkongen tar han upp dig. Kontraproduktiv att springa till skyddsrum, läs din bibel

Lol-martin Det är till dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1040373 av Jocke


Försökte hitta, jesus finns inte! Men på ngt sätt sätt, så tror jag, att jag kan förstå varför människor tror på ngt så allmängiltigt som Jesus som borde tillhöra alla, de tar det som sin egen privata grej! Tro är visst personligt, men man kanske ska utröna varför religion kanske inte är Guds avsikt med att visa världen att det finns en god sida, som man ibland tyvärr måste dölja för annars drunknar de tre väsendena i sin egen godhet!

Vars är världen på väg?