Medium, äkta eller bluff?

Mer
4 år 3 månader sedan #1221561 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Han huskes fortsatt i mine trakter, og var en stor rikskjendis i sin tid.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221596 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Jag var hos ett medium när jag var 24. Det var en upplevelse. Hon så saker som var tämligen allmängiltiga och som kunde stämma in på vem som helst i min ålder. Kul att ha den erfarenheten så man har en susning om vad man pratar om. Mysigt med rökelse och sådär. Men. Som sagt. Har ingen verklighetsförankring. Har varit nyfiken i mitt liv och gått hit och dit. Men det jag ALDRIG skulle få för mig att testa är Jehovas vittnen eller annan religiös extremism.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221633 av memphis
Svar från memphis i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Jag tror att det funkar för vissa medium, men att det inte blir så exakt. De kan se något, men i verkligheten händer den saken 25 år senare.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1221635 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Medium, äkta eller bluff?
jag tror det bluffas något så enormt av såna som säger sig tro eller veta sånt, inte minst om/när de låtsas som att det inte finns någon risk att det är en jävel där "på andra sidan" som luras.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221637 av Nissegossen
skedsmo känner jag igen men ingen han det var en kvinna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1222095 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Av någon anledning kommer andar till en när man sitter uppe och ugglar om nätterna. Jag tror även att de kommer till en i drömmarna, men i alla fall jag har sällan minne av det. I mitt fall har jag flera andar som kommer till mig och de förbereder mig för döden. De säger att man ej ska frukta döden. Men jag har även demoner som vill mig illa, därför törs jag inte gå till ett medium. Denne skulle tappa hakan.