falska kompisar

  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #232628 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet falska kompisar

PSR skrev: Har också en sån period. Skitförbannad på en satanisk tjejdjävul som jag släppte in i mitt system. Sund reaktion på en osund situation som jag ser det. Ut med alla dumma känslor bara. Risken finns att man kör negativa automattankar, det får man akta sig för.


Jag tar åt mig... Det var inge roligt, men du får tycka så om du vill! :hjärta
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #232643 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet falska kompisar
Okej! Hehe.. Jag fick för mig det bara!
Mer
14 år 8 månader sedan #232647 av Geta
Svar från Geta i ämnet falska kompisar
PSR, kan du inte dumpa Hulda?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 8 månader sedan #232655 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet falska kompisar
Du PSR! En man har nästan aldrig rätt att döma en kvinna. Däremot är det mycket lätt för en kvinna att döma ut en man. Vet inte riktigt vad det beror på? Om det är ngn slags social förankring, att dem kanske hör den dåliga sidan hos mannen? Men det bör ju alltid finnas en balans i sådana här frågor. Du vet med dig att Hulda är väldigt elak bitvis, förmodligen beroende av fördomar.

Ett råd, om du märker att ngn med starka intressen av att göra er till ett par, så nedvärdera denna person offentligt. Därför att dessa har till vana att utnyttja media genom att plocka fram utopier som man aldrig kan komma sig ut ur. Det blir ett omöjligt förhållande, där man ständigt kan få stryk.

Så acceptera att du förblir en singel, med kanske tillfälliga kontakter. Du kan ju försöka med ord-sex på ett platonskt vis, men av det kan det bli en bra vänskapsrelation.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 8 månader sedan #232672 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet falska kompisar
PSR, jätte trist det där alltihopa.
Fast jag tror på dig och håller tummarna. Snart, snart, väldigt snart tror jag stenhårt och hoppas på hemskt mycket lycka till dig. Kram. :hjärta
Mer
14 år 8 månader sedan #232682 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet falska kompisar
PSR,

Jag har en kompis som blev olyckligt kär för 20 år sedan... tyvärr är hon fortfarande olyckligt kär i samma person... inget har förändrat sig mer än att hans liv har gått vidare, och hennes har stått still...

Ett litet råd: Dra ned på de yttre kraven och se mer till insidan, så lär du finna någon som verkligen kan älska dig... tjejerna lär nog stå i kö för att få träffa en så fin kille som dig, om du bara vågar se dem... du är värd bättre än elakheter...