falska kompisar

Mer
14 år 8 månader sedan #232714 av Ready
Svar från Ready i ämnet falska kompisar
Det är ju så att vi män bara är ute efter en sak och det är sex. En relation utan sex är ingen bekräftelse.
Mer
14 år 8 månader sedan #232715 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet falska kompisar
I och för sig tog det 8 år som särbo innan jag lyckades klara av en samborelation... så det är inte så lätt för nån av oss... det jag tror man får göra är att få till små bra stunder som håller hoppet uppe, om man vill fortsätta att bygga på en krånglig relation...

Kan ju tala om att det sprack helt för oss ett tag 2003 då både jag och min särbo var sjuka samtidigt... paranoian drev oss från varandra då... men sen läktes relationen och blev bättre...

Ses när det är bra, och ge relationen mycket luft... göra annat med andra kompisar också, så att man inte tär på varandra... då kan det gå bra...
Mer
14 år 8 månader sedan #232720 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet falska kompisar
När vi var ihop hon och jag, vi bodde ju 13 år tillsammans, så hade ingen av oss ett jobb att gå till och vi gick hemma bägge två.

Vi umgicks 24/7 och eftersom hon har borderline, så hade vi inga nära vänner, det gick inte till slut, det sista grälade vi på varandra precis varenda dag och hon sökte lägenhet på boplats Göteborg.

Sedan ordnade det sig genom att jag tröttnade på situationen och genom diverse turer skaffade henne möjlighet till eget boende och hon fick nästan omgående en lägenhet när jag hade agerat.

Nu sitter hon i en tvåa med eget kontrakt och jag betalade flytten och en del möbler åt henne.

Sedan gjorde jag något ytterligare också, för att vi inte skulle bråka, så jag sade till henne ta vad du vill ha och lämna resten och det var nästan ett genidrag för jag fick mer kvar än om vi stridit om sakerna! :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #232722 av Ready
Svar från Ready i ämnet falska kompisar
Kvinnor handplockar dem killar dem vill ha sex med.

Jag vill ha flickvän, men eftersom jag bara umgås med psykiatrin så är det klart att jag inte kan få någon.
Mer
14 år 8 månader sedan #232723 av Geta
Svar från Geta i ämnet falska kompisar
Går det inte att hitta någon tjej inom psykiatrin?
Mer
14 år 8 månader sedan #232724 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet falska kompisar
RSMH, Ready...