knasig relation?

  • mm
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29677 av mm
knasig relation? skapades av mm
Jag har en tjejkompis som betyder jättemycket för mig och det är bra mellan oss för det mesta. Det finns tankar som ofta gnager mig och det är tankar om att hon inte tycker om mig eller liknande negativa tankar även om jag får bevisat för mig gång på gång att hon faktiskt tycker om mig väldigt mycket.

Jag är väl kanske den drivande parten då det gäller att träffas på riktigt och så men hon har iofs fullt upp väldigt ofta så jag tror att hon könner sig bekväm med att jag frågar, och när vi väl ses så är hon väldigt glad och gullig. Ibland ses vi ensama och ibland i ett komisgäng. På msn är båda initiativtagande så jag borde kanske försöka inse att hon tycker om mig? Det är bara lite jobbigt att hon inte tar initiativ så ofta :/ hon har iofs självmant sagt att hon uppskattar mig jävligt mycket även om hon inte har tid att träffas så ofta men ändå så är allt jobbigt. Hon sade att hon ville träffas den här veckan och att hon skulle höra av sig men det har inte hänt än, fast idag tog hon kontakten med mig och då fick jag reda på att hon har varit ledsen i pga mig i en vecka över en sak och verkade skitsur. Det gav mig blandade känslor, delvis blev jag väldigt förtvivlad och delvis kände jag skuld.. Men om man reagerar som henne så kan det ävl inte betyda annat än att hon tycker om mig trots allt?

Behövde skriva av mig lite, ni får gärna komma med synpunkter..
Observera att det jag skriver inte har något med kärlek att göra utan endast vänskap
Mer
18 år 4 månader sedan #29694 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet knasig relation?
Jag tror att hon tycker om dig väldigt mycket. Du kanske kunde försöka ställa till rätta saken som hon var irriterad över, så blir det säkert lättare att snabbare träffa henne igen. Men relationer kan vara svårbegripliga ibland och det kan också ibland ta lite längre tid att lösa problemen. Kanske är det lättare att lösa fnurran via MSN kontakt med henne.