En av mina bästa vänner blev dissad för hennes mediciner

  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #778906 av Frankie
Richard:
Det finns idioter överallt. Synd att din vän råkade på en av dem.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 6 månader sedan #778912 av Jocke
Ja, kräk finns överallt! Det är svinaktigt att orsaka en kvinnas gråt! I alla fall att skriva sådär efteråt och berätta iakttagelsen, nä fy!

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 6 månader sedan #778943 av Nissegossen

Admin1 skrev: Kanske bra att hon slapp honom. En sådan typ kan ge konstanta problem.

Den personen hade otvivelaktigt hon mått dåligt med. Din kompis skall vara glad åt att hon slipper honom.
Kan ju säga, att det är något av min syn på saken. Jag brukar tala om min sjukdom ganska snart i en ny bekantskap bara för att få den effekten av den andra personen jag talar med. Det sollar direkt ut agnarna från vetet och man behåller dem som ändå är intresserade att umgås med en.

En sådan person har dessutom mindre utav alla goda sidor, såsom empati och har säkerligen ett lågt EQ

Jag hade tagit det med fattning och inte ödslat tårar för att han inte godtagit min sjukdom. Jag exv är inte min sjukdom, jag är en mäniska som har en sjukdomsdiagnos, men är inte sjukdomen i sig. Jag smittar inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #778946 av Geta
Det går väl inte att tvinga någon att umgås med en, när den personen
upptäcker att man är psykiskt sjuk. Det bästa är väl att det tar slut.
Mer
8 år 6 månader sedan #778964 av Nissegossen
Ja, jag håller med. Man kan inte räkna med att en person som inte gillar sjukdomar kommer att gilla en efter att den personen fått veta att man har en sjukdom ett bra tag innan man lärt känna varann. Det är ett önsketänkande och man blir i så fall ännu mer besviken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #778967 av Nissegossen
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att en man som inte gillar att man är sjuk och dolt det för honom, mycket väl senare skulle kunna bli en hustrumisshandlare. Jag har låga tankar om en sådan person.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum