Kommer aldrig att klara av när mina föräldrar dör...

Mer
7 år 11 månader sedan #825972 av zoegas
Jag kommer bli såå isolerad

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 11 månader sedan #826061 av Admin1
Jag kommer nog klara mina föräldrars död bra. Det kan inträffa snart för de är nästan 90 år. Har varit självständig sedan 13 års ålder, då jag bott på elevhem. På sätt och vis har jag delvis varit som en förälder åt mina föräldrar och även i viss mån deras syskon. Lite av släktens Storfarsa har jag varit.
Mer
7 år 7 månader sedan #862038 av Fantasio
Jag må låta sjuk, men om någon rycker mina föräldrar från mig kommer det en kraftig motreaktion.
Mer
7 år 7 månader sedan #862041 av Geta
Har klarat mig hur bra som helst sedan mina föräldrar dog.
De var gamla och sjuka. Det var naturligt att de dog.
Mer
7 år 7 månader sedan #862083 av Amandara
Kommer självklart klara mig när mina päron trillar av pinnen.....som den överlevare och hårding som jag är... inte minst luttrad av psykisk ohälsa....och annat......men fan vad trist......jag älskar dessa människor över allt annat med deras förtjänster och fel och brister. Kommer bli så satans surt att förlora dessa!!!!?
Mer
7 år 7 månader sedan #862116 av memphis
När min gamla hund dör...kommer jag att gå under. Varje dag o natt i snart 15 år har vi varit tillsammans. förutom ett fåtal då jag tex hälsat på min pappa eller varit inlagd. jag kan inte tänka mig att vakna utan henne. tror inte att det kommer att gå så bra för mig utan henne. hon har mitt hjärta, inuti sitt.