Så jävla trött på att vara ensam :S

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #915290 av lonely
Jag har försökt få en vän som man kan lita på som förstår så mycket som kan prata allt om.... Men det är lönlöst inte hittat någon sån speciell vän eller väninna...

Känner ni igen eller det mej det ligger felet på?

Tja vet inte varken ut eller in längre!

Jag hade ett aktivt socialt liv innan jag blev sjuk med fika, träning, jobb, resor, fester och krogen och mysiga middagar med levande musik och vin....

Vet inte varför jag har så svårt att hitta bara en vän eller väninna som man kan prata allt om här på Viska eller ens i verkliga livet?
Mer
7 år 1 månad sedan #915299 av Geta
Det som slår mig är att många här har haft ett perfekt liv tidigare, innan ni insjuknade.
Det är inte min erfarenhet, då jag blev sjuk tidigt.
Mer
7 år 1 månad sedan #915313 av IngeF
Geta, det var nok ikke så perfekt likevel. Det ligger en stor porsjon nostalgi i dette.
Mer
7 år 1 månad sedan #915314 av Drummer
Mitt liv var perfekt fram tills jag insåg hur svår musikerbranchen är! Det gjorde mig först deprimerad och sedan psykotisk!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #915315 av lonely
Svar från lonely i ämnet Så jävla trött på att vara ensam :S
Nej jag hade ingen perfekt liv Geta, för jag är inte perfekt och aldrig varit! Ingen är perfekt, men jag hade inte i mitt förra liv mycket att klaga på egentligen! Men förstod inte då vad jag hade tog när jag levde mitt förra liv för givet! Uppskatta inte det livet önskade mera ensamhet och tid för ensamhet, ironiskt nog!
Mer
7 år 1 månad sedan #915318 av mopa
Jag trivs med att vara ensam.Träffar folk på kontaktgruppen,o har boendestöd det räcker för mig.