Så jävla trött på att vara ensam :S

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #917067 av lonely
Svar från lonely i ämnet Så jävla trött på att vara ensam :S
Partyjunkie: ja jag har slutat droga nu nyligen, börjat med antidepressiva hoppas det hjälper mot depressionen och suget!

IngeF ja den krogen finns kvar! En gammal klassiker här i uppsala!

733215: jag har sagt fel! Jag har vänner men ingen som är psykisk sjuk som mej just därför känner jag mej ensam! Sorry att jag uttryckte mej klumpigt!
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #917069 av
okioki.själv så har jag varit nykter och drogfri 6år den 5 april :) det kan jag tacka rättspsyk för :)
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #917072 av lonely
Svar från lonely i ämnet Så jävla trött på att vara ensam :S
Det är juh snart det! Grattis i förskott! Jag har varit ren ifrån heroin i åtta år snart blir det nio år! 98 % av heronister återfaller inom 6 år och har en genomsnittsålder på 34 år! 2018 blir det tio år jag har varit ren från det!
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #917073 av
har varit in på bolaget i vintras och köpt en motörhead vinflaska till pappa som han fick i julklapp. men vart ölsugen då.. kan ju börja dricka igen om jag vill. men dricker jag eller tar droger och psyk får reda på det så åker jag in på slutenvård igen och det vill jag inte göra, tycker inte det är värt det.. så håller mig nykter med antabus 3 dagar i veckan,,

starkt att av dig att lyckas sluta med heroin.. har alldrig testat injusera heroin,vart erbjuden att prova det för några år sedan men tackade nej.. men hat tagit subutex i spruta 3 gånger och det gilade jag, sub och horse ska väll vara ungefär samma rus?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #917307 av lonely
Svar från lonely i ämnet Så jävla trött på att vara ensam :S
Nej det e inte samma rus!

Det är inte bra så det är väldigt bra gjort att du håller dej nykter!

Hade inget val tillslut fick välja mellan livet och det!

Tackade nyss nej till att röka en holk! Stolt, han blev buffel pga jag tacka nej!

Vad satt du för på rättspsyk! Jag har oxå suttit där för hot och våld mot tjänsteman!

Rättspsykiatriska undersökningen sa att jag är inte en fara för andra och att jag är inte tillräckligt sjuk för dömas till rättspsykiatrisk vård, men jag bad och böna att jag skulle dömas till det! Och så blev jag det som tur var så hitta läkaren där rätt mediciner som fick mej att börja må bra!