Varför är kontakt med föräldrar ett krav från psykiatrin?

Mer
7 år 3 veckor sedan #918958 av björk
Min Ufo älskare HANS aka HAAAAANZZZZZ gör banbrytande uppenbarelser till rädsla att bli korsfäst.
Som den sektledare fikus hen är. Som att diskutera med en snusdosa med snus i.
Helt dött fött. Jevla rabies framkallar är vad hen är. Innerst inne en pytte liten ledare av sekter.
Med psykopatisk-fjantighet. Smittar hen mig likt bajs från en tiger. Drönare han ser dig
inte som en människa utan ett objekt man kan göra slarvsylta av utan följder. Om livet vore
Jeopardy och han skulle tillfredsställa mej och han fick 10 tusen frågor och hen valde en han kom snabbast
på skulle hen giva mig ett rätt av 10.000, jävla slavdrivare med pocka på drivare.
Han lever under riktlinjer från forna Egyptens tid. Dessutom har hen skrivit ett 3 tal böcker,
en följdriktigt med en pyramid och en egypter med något statiskt föremål i handen.
Det är inte lätt att försöka när det inte finns nått att uppnå...


Jela urholkad tillvaro. Att fördriva tiden jäms med en fking drönare.
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
7 år 3 veckor sedan #918960 av Geta
Då har nog vinden vänt om man som psykotiker uppmanas att ha kontakt med sina föräldrar.
Tidigare har man mest ansett att det har lett till mer problem.
Mer
7 år 3 veckor sedan #918963 av Amandara
Mina föräldrar har alltid varit mer än välkomna i rehabprocessen.
Mer
7 år 3 veckor sedan #919004 av IngeF
Mine foreldre har egentlig aldri trodd at jeg er verken syk eller mentalt defekt. Min far gikk i graven helt overbevist at jeg faket et elendig resultat på den nevropsykologiske testen. Alle de opprivende kranglene fordi de ikke trodde på at jeg var efterbliven. Det er fullstendig surrealistisk.
Mer
7 år 3 veckor sedan #919009 av Utomjordingen
IngeF, är för att du gick djupt in i Dig själv på grund av tinnitus eller nåt sånt som världen blev overklig?
Mer
7 år 3 veckor sedan #919010 av IngeF
Den tinnitus jeg har hatt alltid kommet i etterkant av høylytte positive symptomer, noe som driver paranoia fordi man tror at lydene er påført en osv. Problemet er at jeg i utgangspunktet hadde en alvorlig kognitiv defekt jeg ikke turte å si noe om, og så tippet jeg over i psykose når jeg kom under press.