Att hitta vänner eller livskamrat?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947558 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att hitta vänner eller livskamrat?
Ledsen att göra dej besviken! Men du verkar faktiskt ha alldeles för stora förväntningar Geta förstår egentligen nån förstår schizofreni och inte minst förstår schizofrena eller psykos som psykos på sig själva sin egen schizofreni eller varanns? Är inte schizofreni ett mysterium och väldigt svårt att begripa sig på oavsett om man är utomstående eller lever med det själv?

Dessutom säger du "vi schizofrena" du har ingen aning om jag är schizofren eller inte väldigt märkligt uttalande iaf! Inte ens jag vet det och du som inte har aldrig träffat mej i verkliga livet känner mej alltså står mej nära kan veta om jag är schizofren eller inte, väldigt märkligt! Inte ens läkarna vet har dom sagt trots det att jag har haft schizofreni som diagnos flera gånger bland många diagnoser som tex schizoaffektiv syndrom eller bipolär och så! Så ingen vet! Så sluta dumma dej Geta!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947561 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att hitta vänner eller livskamrat?
Okay drummer om det är verkligen så du känner får jag ta hänsyn till det! Jag är så emot sånt! Hoppas du får en fin och bra sommar iaf!