Är han dum i huvudet eller vad?

Mer
6 år 10 månader sedan #949252 av Lelle
jag blir personligen lite irriterad. när vi skulle äta mat nu hade pappa nyss sett ett avsnitt av lyxfällan. när han började prata med mig så började han förknippa mig med dem som är i lyxfällan. Så himla dumt! jag har aldrig lånat pengar och jag lånar inte pengar!! sen så säger han att jag kan hamna där för att jag inte jobbar. Sen påstår han att jag inte Vill jobba. också så dumt! det handlar ju inte om att vilja hit eller dit. Jag har haft psykoser!! och pappa bara säger: "titta på dina brorsor". Men förfan dom har ju inte haft psykossjukdom! man kan inte jämföra så"!

jag är arg.
Mer
6 år 10 månader sedan #949253 av Lelle
jag vill inte vara med pappa efter det här. drar mig undan
Mer
6 år 10 månader sedan #949254 av Lelle
han kan tamenfan aldrig förstå vad jag fick gå igenom, så han ska bara hålla truten, pffftt!!
Mer
6 år 10 månader sedan #949257 av Geta
Jag har tittat på många program i Lyxfällan. Har aldrig sett någon som haft psykoser i programmet.
Inte någon annan psykisk sjukdom heller. De flesta i programmet verkar ha pippi på att tatuera sig.
Mer
6 år 10 månader sedan #949258 av Lelle
fan vad arg jag blev. har svårt att ha bra inställning till pappa efter det här! jag är inte ett dugg lik dom som är i lyxfällan. dessutom tar jag aldrig något på avbetalning, föredrar att betala rubbet på en gång!
Mer
6 år 10 månader sedan #949259 av Geta
De medverkande i Lyxfällan har blancolån upp till öronen.