Sämsta mamma av alla mammor!

Mer
6 år 7 månader sedan #975130 av Fantasio
Min mamma kan vara väldigt bestämd. Jag fick en pik för min stora mage igår, men det gör inget. Vi diskuterar aldrig psykisk sjukdom, ibland vill jag tala ut, men gör det aldrig.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #975151 av lonely
Svar från lonely i ämnet Sämsta mamma av alla mammor!
Ja en del borde man tvångsterilisera och tvångskastrera för då gör man både barnet och samhället en tjänst! Planeten är ändå överbefolkad! Folk har frågat mej ibland varför jag inte skaffar fru och barn då att det är snart försent tänker jag vilka jävla idioter varför ska man göra det när man ändå tycker livet är ett helvete så ska jag va så jävla dum att jag är med på att skaffa ett liv som ska växa upp i det här och svaret är aldrig i livet! Folk är idioter som skaffar barn! Det är av själviska skäl dom gör det och om det inte är av själviska skäl dom gör det kan väl dom lika gärna adoptera ett barn och göra det barnet och världen en tjänst när det finns så jävla många barn som behöver föräldrar idag! Ibland önskar jag till och med att jag blev inte ens född vilket jag står för! Det blev alldeles för mycket och är och kommer alltid vara! Varför jag inte tar livet av mej är pga mina nära och kära skulle bli förkrossade och jag blir så jävla förbannad över dem att ibland önskar jag även dom inte fanns fast jag älskar och bryr mej om dom! Nej ibland funderar man om man ska ändå flytta ut långt inne i skogen helt utan grannar för att få va ensam! Men vi får se!
Mer
6 år 7 månader sedan #975983 av Utomjordingen
Många säger att mamma känner sin son bäst eller i alla fall bra men i det här fallet är det inte så. Min kvinna säger att min mamma och min släkt har en fel bild om mig. Min mamma har själv sagt att hon vet inte var hon har mig.

Min mamma kunde inte ens se att jag var sjuk under hela min uppväxt trots trafikolyckan som jag var med om när jag var 5 år gammal. Hon visste inte mitt bästa!
Mer
6 år 6 månader sedan #978229 av Utomjordingen
Min mamma var kass! Sämre mamma som jag har haft får man leta efter... .
Mer
6 år 6 månader sedan #978235 av Amandara
Jag har en tillräckligt bra mamma och numer är hon superbra, hon har växt till sig och mellowed and melted by life....livet har format henne till något mycket bra?
Mer
6 år 6 månader sedan #978237 av memphis
jag har hört av en psykolog att pojkar kan vara lite obegripliga för en kvinna/mamma, därför är ensamstående föräldrar en dålig ide för båda behövs. för pojkar behövs verkligen en pappa och för flickor en mamma. vet såklart inte om det stämmer men i min egen uppfattning som jag sett blir pojkar som bara har en mamma lite vilsna. naturligtvis kan andra släktingar fylla i det tomrummet om de engagerar sig såklart.