Sämsta mamma av alla mammor!

Mer
6 år 6 månader sedan #978289 av Utomjordingen

Amandra skrev: Verkligen jobbigt att inte kunna vara sig själv.


Ja, verkligen! Min kvinna försökte ta livet av sig när jag blev avslöjad att jag har en psykisk sjukdom.
Mer
6 år 6 månader sedan #978290 av Amandara
Usch vad dramatiskt. Du är ju ändå du liksom.
Mer
6 år 6 månader sedan #978291 av Utomjordingen
Ja, min kvinna har sagt efteråt att hon älskar mig men inte min sjukdom!
Mer
6 år 6 månader sedan #978296 av Amandara
Nä det är inte precis en sjukdom att älska.....det kan jag förstå.
Mer
6 år 3 månader sedan #1016510 av Utomjordingen
Hur tänker min mamma och systemet om mig? Varför ska jag klara av allt det här alldeles själv? Först riggad trafikolycka, sen misshandel psykiskt och fysiskt under hela min uppväxt + trackad utav min mamma under min uppväxt.

Min kvinna har tjatat på att sluta att ha kontakt med min mamma via telefon för min mamma vill bara bråka/skada mig. Jag ringer upp min mamma ibland för jag vill reda ut saker och ting men det är nästan omöjligt:

Utomjordingen skrev: Kan jag inte ens få ens en krona för mitt ärr som jag har idag! Vad fan är det för fel på systemet? En krona kan jag väl ändå få för allt lidande för helvete... .

Fast jag har ett sådant liknande ärr och är kroniskt psykisk sjuk så blev jag ofta misshandlad och några mordförsök på mig! Fattar Ni? Vad onda människor kan vara!

0 empati har jag fått!

Är även tvångsmedicinerad och har varit tvångsinlagd för ingenting! Jag bara levde i en abstrakt värld våren 1990 och det skulle jag straffas för hela livet ut.

Idag ser jag mer att det är systemet som psykiskt misshandlar mig!

Jag har hämnats med en komet för jag gjorde en sådan här grej:

Utomjordingen skrev: Sen tror jag att utomjordingarna har lokaliserat var min komet finns ute i rymden via mitt ärr som jag har på min mage. Fick ärret och miste min mjälte när jag var med om en trafikolycka när jag var 5 år gammal år 1976. Inte ens 1 krona i försäkringspengar fick jag då. Ja, jag har varit psykiskt UFO-ombordtagen och rört en komet!

Mer
6 år 3 månader sedan #1016511 av memphis
Ät det du?! Jag tycker man ser din pille!?!