Sämsta mamma av alla mammor!

Mer
6 år 7 månader sedan #974834 av mopa
Svar från mopa i ämnet Sämsta mamma av alla mammor!
Min mamma vill inte veta av mig sen jag blev sjuk. Men jag bryr mig inte.
Mer
6 år 7 månader sedan #974836 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sämsta mamma av alla mammor!
Min mamma var så arg när jag ringde henne. Hon bodde ensam. Jag var rädd att hon skulle trilla och bli liggande. Sedan var hon arg för att jag köpte blommor till henne, när jag besökte henne.
Mer
6 år 7 månader sedan #974838 av Utomjordingen
Ja, det verkar (skulle kunna tro i alla fall) som så att de flesta här på Viska som är psykisk sjuka har/hade mammor som aldrig eller sällan engagerar/engagerat sig för sina barn trots att man har en allvarlig psykisk sjukdom.
Mer
6 år 7 månader sedan #975120 av krokus

Utomjordingen skrev: Ok! Din mamma kanske inte orkar engagera sig för dig? Tragiskt i så fall!

Alltså... Jo, hon bryr sig. Men hon var mer intresserad av att förstå mig när jag var nyinsjuknad än vad hon är nu. Äh, svårt att förklara. Dessutom har jag syskon som hon bryr sig om också.
Mer
6 år 7 månader sedan #975130 av Fantasio
Min mamma kan vara väldigt bestämd. Jag fick en pik för min stora mage igår, men det gör inget. Vi diskuterar aldrig psykisk sjukdom, ibland vill jag tala ut, men gör det aldrig.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #975151 av lonely
Svar från lonely i ämnet Sämsta mamma av alla mammor!
Ja en del borde man tvångsterilisera och tvångskastrera för då gör man både barnet och samhället en tjänst! Planeten är ändå överbefolkad! Folk har frågat mej ibland varför jag inte skaffar fru och barn då att det är snart försent tänker jag vilka jävla idioter varför ska man göra det när man ändå tycker livet är ett helvete så ska jag va så jävla dum att jag är med på att skaffa ett liv som ska växa upp i det här och svaret är aldrig i livet! Folk är idioter som skaffar barn! Det är av själviska skäl dom gör det och om det inte är av själviska skäl dom gör det kan väl dom lika gärna adoptera ett barn och göra det barnet och världen en tjänst när det finns så jävla många barn som behöver föräldrar idag! Ibland önskar jag till och med att jag blev inte ens född vilket jag står för! Det blev alldeles för mycket och är och kommer alltid vara! Varför jag inte tar livet av mej är pga mina nära och kära skulle bli förkrossade och jag blir så jävla förbannad över dem att ibland önskar jag även dom inte fanns fast jag älskar och bryr mej om dom! Nej ibland funderar man om man ska ändå flytta ut långt inne i skogen helt utan grannar för att få va ensam! Men vi får se!