Hur ska jag kunna ta hand om mig själv när mina föräldrar

Mer
6 år 8 månader sedan #964420 av Carmen Al Kebab
lonely, hur har du råd med lägenhet? Kostar inte en lägenhet i Uppsala ca 20-30.000 SEK/kvm? Hur lång kötid för att få en etta i Uppsala län?

Uppsala är det ultimata stället jag vill till, låter som paradiset gällande utbildning, jobb och psykiatri.
Mer
6 år 8 månader sedan #964423 av Utomjordingen
Spela medans Ni kan - Ni kanske vinner nåt innan allt kraschar!
Mer
6 år 8 månader sedan #964426 av Amandara
Jag kommer kunna ta hand om mig själv när mina föräldrar dör men de är väldigt kära för mig. Jag tar vara på dem så länge de lever och ser dem egentligen som vilka människor som helst som jag utvecklat starka relationer till, jag tar dem inte för givna. Nu har vi ett litet kollektiv.
Mer
6 år 8 månader sedan #964428 av wasp
Har tagit hand om mig själv sedan 1996. Min mamma dog 1998, men var så krasslig de sista åren hon levde. Min pappa dog redan 1983 och mina tre syskon är också döda. Vi var en familj 1982, men inte senare. Mina två bröder dog ganska unga, 45, resp 54 år gamla. Min syrra dog vid lite högre ålder. Som ni förstått är jag ett sladdbarn.
Mer
6 år 8 månader sedan #964445 av Geta
Där kan man verkligen tala om ensamhet. Har du kontakt med några andra släktingar, wasp?
Mer
6 år 8 månader sedan #964484 av Admin1
Anhöriga behöver inte alltid vara en tillgång utan kan också vara en börda och en belastning. De kan ha problem att klara av sina egna liv och behöva hjälp av olika slag.