Ska Hanna försöka jobba?

Mer
19 år 9 månader sedan #2468 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ska Hanna försöka jobba?
Hej!

Jag tycker absolut att du skall berätta för din styvfar att du inte orkar. Jag tror att han förstår dig bättre då och du kan kanske få jobba där vid ett senare tillfälle om du vill.

Admin
Mer
19 år 9 månader sedan #2482 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet Ska Hanna försöka jobba?
Hanna, du är ingen dålig människa!! Jag tycker du verkar hel cool!
Det brukar ju finnas kommunala kooperativ man kan arbeta på. Prövade själv på det, men jag menar: HUR KUL ÄR DET ATT SITTA OCH PACKETERA PLÅSTER? Jag blev behandlad som mindre intelligent. Kände mig som den utvecklingsstörda killen i filmen " Livet är en schlager", som sitter och målar prickarna på domino brickor. Han blev också behandlad som mindre intelligent fastän han var riktigt smart. Men i ärlighetens namn, vem vill anställa någon med schizofreni?
Jag känner sådant utanförskap... :(
Mer
19 år 9 månader sedan #2489 av Hanna_Norr
Ja, blev varnad idag av chefen på det jobb som jag faktiskt klarade av när jag mådde bättre och som jag vill ha kvar. (Jag besvarade klagomål och förfrågningar per post till kunder som köpt skräp.)..Nu är det inte säkert att jag får ha kvar det. Det andra jobbet som jag inte kan ha kvar vet jag inte hur jag ska göra med. Klarar inte av att ta beslut längre...Jag låter allt gå åt helvete av sig självt... Jag klarar inte av att säga nej tack, ännu mindre att träffa folk och säga det vilket man måste om "nejet" ska hörsammas...Nä, du har rätt Ophelia. Vad fan ska vi göra! Konsten får rädda oss. Tyvärr hr jag tappat lusten och modet till konstnärlig verksamhet, annars hade vi kunnat skapa ett konstnärskollektiv..
Mer
19 år 9 månader sedan #2490 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet Ska Hanna försöka jobba?
Så du är konstnär! Vad målar du för något?
Visst skulle vi kunna starta ett konst kooperativ...men malmö är lite långt :D
Mer
19 år 9 månader sedan #2498 av Hanna_Norr
Jo, det är ju inte runt om hörnet precis..Jag sjöng innan jag blev sjuk och skrev musik... det är också att vara konstnär. Sen målade jag en hel del...
Mer
19 år 9 månader sedan #2501 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ska Hanna försöka jobba?
Hej, Hanna!

Det går att ställa ut tavlor i Galleriet. Scorn har just ställt ut 5 stycken.