Köpa billiga skor

Mer
7 år 6 månader sedan #869573 av memphis
Svar från memphis i ämnet Köpa billiga skor
Jag brukar köpa billiga skor om jag hittar några jag tycker om. Nu är ju inte skor så billigt så, med billigt menar jag 250-400 kr. Har hellre billigare men fler att välja på. Jag köper helst inte skor på second hand för de går inte att tvätta. Har gjort det ibland men då har det varit nyskick på skorna o jag har betalt ca 130-150 kr för dem.
Mer
7 år 6 månader sedan #869577 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa billiga skor
Admin, de jag köpte till mig själv var runt 65-70 kr, de till tjejen i centrala stan var nästan nya och priset låg ungefär 150kr
Stövlarna var rätt slitna, men de höll säsongen ut och var vinterstövlar som klarade av väta och kyla. De var det mest värmande jag kunde hitta och priset? Ja, med jackan 50 kr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 månader sedan #869578 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Köpa billiga skor
Jag köper rätt dyra skor. Går rätt mycket och vill inte ha ont i fötterna. Vill alltid ha friheten att kunna gå 5 km när det passar eller springa om så behövs. Tycker att högklackat är skit och tortyrredskap som inskränker den fria rörligheten vilket är mycket negativt i min värld. Jag satsar på dyrare skor och billigare kläder.
Mer
7 år 6 månader sedan #869609 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Köpa billiga skor

Amandara skrev: Jag köper rätt dyra skor. Går rätt mycket och vill inte ha ont i fötterna. Vill alltid ha friheten att kunna gå 5 km när det passar eller springa om så behövs. Tycker att högklackat är skit och tortyrredskap som inskränker den fria rörligheten vilket är mycket negativt i min värld. Jag satsar på dyrare skor och billigare kläder.


Håller med. Högklackat är ondska!

Jag köpte senast ett par joggingskor på Stadium för kring 1000kr och de har hållit länge nu. Kommer aldrig gå tillbaka till billiga skor, då jag lätt får ont i kroppen pga överrörligheten. Bra skor hjälper.
Mer
7 år 6 månader sedan #869612 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Köpa billiga skor
Ja köpte skor för nästan en 1000 lapp i våras, de höll i 4 månader. Så jag mejlade företaget o klagade, fick pengarna tillbaka o kunde köpa nya för 600.
Mer
7 år 6 månader sedan #869613 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Köpa billiga skor
När jag köpte av dem första gången, så gick de sönder efter typ 1½ år. Eftersom jag fortfarande hade kvar kvittot, så fick jag nya som var snäppet dyrare på direkten, utan att jag behövde lägga till ett öre.