Ni som jobbar: vad jobbar ni med

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095801 av Kloppe
O.k: jag får ut ca 17200 efter skatt varje månad.

Och extra semesterpengar i juni varje år.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095812 av Geta
Johannes,

Det är inte så dåligt! Då kan du unna dig guldkant på tillvaron.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095813 av Klanggedin
Äh vad dåligt.. Då kan man ju jobba då, om man vill..
Mer
5 år 6 månader sedan #1096045 av Richard
Mitt enda riktiga jobb var på en fabrik där vi tillverkade ventilationssystem, 1999-2004. Jag kom direkt från gymnasiet (hade sommarjobbat där tidigare). I början var det ganska trist, typ stå vid en hydraulpress o lägga in o plocka ut saker. Men min chef tyckte jag var duktig, o jag fick utbilda mig till att ställa om maskinerna o bli sån som utbildade nya och sommarjobbare.

Sista tiden blev det mycket deltid, p.g.a. min psykiska hälsa, sen fick jag sparken när 30 st fick gå, o jag var inte med i facket... Jag jobbade skift, varannan vecka förmiddag o varannan eftermiddag. Periodvis nattskiftet, ibland helt själv.

Trivdes bra, men tror ändå inte jag kunnat fortsätta... :(
Men jag mailade dem för nått år sen, o frågade om jag fick komma o titta på de nya pressarna o robotarna. Men just då hade de mycket att göra, men att det är möjligt lite senare.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096120 av Admin1
Jag rekommenderar er att söka jobb inom hemtjänsten. De har folk som gör hembesök och kollar att de mår bra. Sedan har de folk, som kör ut mat och hämtar tvätt. Sådana jobb är mycket bättre än personlig assistent.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096139 av rymd
att plugga är ett heltidsjobb